בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

קריאה בשוקולד

קריאה בשוקולד

מתוך לא מעט אפשרויות לעמוד על טיבו של אדם, היינו רוצים להציע קריאה בשוקולד. הרי חיבה לשוקולד לבן, חלב או מריר מעידה בהכרח על אישיויות שונות, לא? לפחות כך אנחנו חושבים. אבל עזבו אתכם מניתוחי אישיות וקבלו מתכון לבחושה שוקולד עשירה ורכה של הבייקרי

קריאה בשוקולד. יתכן שזה צריך להיות מקצוע רשמי. הרי ניתן, אם רוצים, להעניק אבחונים עמוקים לנפש בהתאם להעדפות השוקולדיות של בעליה.
למשל, מעדיפי הקקאו. אלו שיסתפקו במאפה שכל כהותו מתבססת על האבקה הכהה, הם בדרך כלל אנשים קלי העדפות. בלי גינונים וטקס בישבן, העיקר שיש על השולחן עוגה טריה ואם אפשר קפה ליד.
או אלו שליבם שייך לשוקולד חלב. אנשים שמחים שעדיין נאחזים בילדות בהנאה רבה. מבחינתם כדי שזה יהיה טוב, זה צריך להיות מתוק ואם אפשר אפילו נוזלי. הם ואנשי הנוטלה שייכים למעגלים חופפים ממש ותמיד ישמחו ללקק קרם כלשהו עם האצבע.
איפשהו ביניהם נמצאים אלו שנשבעים בשוקולד לבן. נפשות רכות שלוקחות את החיים עם כפית סוכר. לא בטוח שהם באמת נחשבים לאוהבי שוקולד, אבל לעיתים נחה עלינו רוח סלחנית.
אוהבי השוקולד המריר הם הסנובים שבחבורה. אלו שבודקים קודם מה יש בצלחת לפני שהם מואילים בטובם לשלוח יד ולהתכבד, כי בפחות משישים אחוזים, הם פשוט לא נוגעים. יש שיקראו להם אליטיסטים, אחרים יבינו שזה דיוק פנימי.

אחרונים חביבים הם אנשי האקסטרים. אלו שהחיים שלהם לא מתחילים לפני שמונים אחוז. הם חיים על הקצה, אוהבים הכל חזק וחד ולפנים. או לחילופין הם אלה שיכולים לשאת את הקפה, האלכוהול וגם השוקולד שלהם מרים במיוחד.

העוגה הזו, איכשהו מצליחה לבנות קואליציה מכל החבורה רבת הניגודים הזו. כולם מתענגים עליה בהנאה רבה. היא פשוטה לגמרי, אבל עשירה בשוקולד איכותי ועסיסית מאד. אם אתם מכינים או מכינות אותה, אל תבואו להתלונן אצלנו כשכל מה שישאר זה פירורים על השיש.

 

מתכון לבחושה שוקולד של הבייקרי

  • מרכיבים:
  • 4 ביצים גדולות
  • 280 גר׳ סוכר
  • ⅓ 1 כוס שמן קנולה
  • 1 כפית מלח
  • 2 כפיות אבקת אפיה
  • 240 גר׳ קמח
  • 2 כפות אבקת קקאו
  • 190 גר׳ מים רותחים (אחרי הרתיחה)
  • 130 גר׳ שוקולד מריר 70% איכותי 

 

הכנה:

מחממים תנור ל-160 מעלות

מקציפים יחד ביצים, סוכר ושמן.

בקערה נפרדת, מערבבים קמח, קקאו, מלח ואבקת אפיה ומוסיפים לתערובת המוקצפת. מערבבים עד להטמעה.

בינתיים מרתיחים מים, שופכים על השוקולד ומערבבים עד להמסה. חשוב לשקול את המים אחרי ההרתחה כי יכולים להתאדות די הרבה מים בינתיים. מוסיפים לתערובת ומערבבים עד שהיא אחידה.

מאחדים בין 2 התערובות ומעבירים לתבנית מוארכת עם נייר אפייה, אופים כ-45 דקות. העוגה מוכנה שקיסם שננעץ במרכז העוגה יוצא יבש.

עוגת שוקולד בחושה של הבייקרי

טל סיון-צפורין היא צלמת וסטייליסטית ובעלת הבלוג Chocolate / Salt.

***

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. מתכונים לפסח: מרקיז שוקולד של הבייקרי
    מתכונים של הבייקרי

    לא חסרים מתכונים טובים לקינוחים כשרים לפסח, אבל מרקיז השוקולד של הבייקרי הוא ברמה אחרת. אחרי הפעם הראשונה שתכינו את הקינוח המושחת הזה, לא תוכלו כבר לחכות לפסח הבא

    קרא עוד
  2. מתכון לעוגת הגזר של הבייקרי
    מתכונים של הבייקרי

    עוגת הגזר של הבייקרי גם נראית נהדר, גם רכה ואוורירית, וגם די פשוטה להכנה (בהנחה שיש לכם מיקסר). חסרונות? ללא ספק טעימה מדי וריח האפייה צפוי למשוך סקרנים. כמו כן, אם רוצים להגיש אותה לאורחים מומלץ לא להכין יום קודם כי הסיכוי שיישאר משהו די קטן

    קרא עוד
  3. מתכונים לראש השנה: עוגת דבש של הבייקרי
    מתכוני הדליקטסן

    לא כולם אוהבים עוגות דבש, אבל עוד לא מצאנו מישהו שלא אהב את עוגת הדבש לימון של הבייקרי. היא טובה ומתוקה אבל גם חמצמצה, אוורירית ומרעננת. ואם זה לא מספיק אז גם מדובר באחת העוגות הכי קלות להכנה

    קרא עוד
  4. מתכון למאפינס אוכמניות של הבייקרי
    מתכונים של הבייקרי

    מאפינס האוכמניות הם מהמאפים האהודים והמבוקשים ביותר של הבייקרי. אם זה בגלל הטעם, המרקם, המראה או כי הכל נראה מבטיח יותר כשיש אוכמניות בתמונה. בכל אופן, עכשיו כשיש לכם את המתכון כל מה שאתם צריכים זה תבנית שקעים

    קרא עוד