שאלות ותשובות

תפריט האוכל שלנו משתנה מיום ליום,

על מנת לראות מה אנחנו מכינים, עליכם לבחור את תאריך האספקה במלבן הצהוב בחלק העליון של עמוד הבית.

יש לכם שאלה ולא מצאתם עליה את התשובה? ניתן לדבר איתנו בצ'ט באתר, במייל [email protected]   או בטלפון 03-9681010

 מתי אפשר להזמין?

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

 מהם אזורי וזמני המשלוח?

אם תעשו הזמנה לפני 20:00, תוכלו לקבל את ההזמנה כבר ביום שלמחרת או בכל יום שתרצו (א'-ו') לערים: ת"א, ר"ג, גבעתיים, יהוד, גני תקווה, קרית אונו, סביון, רמה"ש, הרצליה, כפר שמריהו, יקום, שפיים, אודים, אבן יהודה, כפ"ס, פתח תקווה, ראש העין, רחובות, נס ציונה, רעננה ומושבי האזור, הוד"ש, חולון, בת ים וראשל"צ.

שעות קבלת המשלוח לפי החלוקה הבאה:

    • תל אביב, בין השעות: 12:00-15:00, 14:00-17:00, 17:00-20:00
    • גבעת שמואל, כפר סירקין, פתח תקווה וראש העין, בין השעות: 12:00-17:00, 16:00-20:00
    • גני תקוה, קרית אונו, סביון ויהוד, בין השעות 15:00-20:00
    • געש, הוד השרון, כפר סבא והישובים הסמוכים, חלק מערי השרון, רחובות והסביבה, בין הסביבה 16:00-20:00
    • רמת גן, גבעתיים, חולון, אזור, ראשון לציון, בת ים, הרצליה, כפר שמריהו ורשפון, בין השעות 12:00-16:00, 16:00-20:00

וביום שישי 11:00-18:00/ 13:00-18:00 בהתאם לעיר שנבחרה

הזמנות שנעשות אחרי 20:00 ליום שלמחרת ניתן לקבל במשלוח לערים: תל אביב, הרצליה, גבעתיים, רמת השרון, חולון, ראשון לציון ובת ים.

 אם אני רוצה לשלוח לעיר שלא מופיעה ברשימה?

אנחנו מגיעים לערים אחרות עם מוניות,  בעלות משתנה בהתאם לייעד המשלוח ובתיאום טלפוני מראש מולנו 03-9681010

 ואם אני רוצה משלוח בשעה מוקדמת יותר?

אנחנו יכולים לשלוח לכם את ההזמנה כמעט בכל שעה שתרצו, מחוץ לטווח האספקה שלנו.  המשלוח יתבצע באמצעות מונית, בעלות משתנה בהתאם לייעד המשלוח ובתיאום טלפוני מראש מולנו 03-9681010

 כמה עולה המשלוח?

עלות המשלוח משתנה בהתאם לעיר  29-50 שקלים.

במידה ונתאם לכם משלוח במונית, העלות תהיה לפי עלות הנסיעה שיקבע הנהג.

 אני רוצה להזמין משלוח אבל רוצה לקבל אותו בבוקר, לפני שעות החלוקה שלכם. אפשר?

אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי להגיע אליכם בכל שעה שתרצו, גם מחוץ לטווח ההגעה שלנו. בשביל לדייק את זמן המשלוח אתם יכולים ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו בצ'ט באתר / במייל או בטלפון

 ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?

כן! ניתן לאסוף מכל החנויות שלנו בימים א'-ה' בשעות 12:00-19:00  ובשישי 12:00-15:00

בשבת ניתן לאסוף מהחנות ביהודה הלוי בין 10:00 ל 13:00

 יש מינימום הזמנה?

לא. אפשר להזמין בכל סכום

 המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

 פרט לרוטב קיסרכל המוצרים שלנו עשויים מביצים מפוסטרות ואין מניעה לנשים הרות

 מה קורה אם חסר מוצר שהזמנתי?

אנחנו משתדלים לעדכן את המלאים שלנו כל הזמן, אם בכל זאת משהו חסר, נעדכן אתכם ונציע מוצר אחר במקום

 איך עושים שינויים בהזמנה שנשלחה?

שינויים בהזמנה שנשלחה ניתן לעשות  עד 24 שעות לפני מועד האספקה באמצעות פניה לצוות מרכז ההזמנות שלנו בטלפון/ במייל / בצ'ט

 האם אפשר לבטל הזמנה?

ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות לפני תאריך האספקה. על מנת לבטל את ההזמנה יש לפנות לצוות מרכז ההזמנות שלנו במייל/ בטלפון/ בצ'ט

 איך אפשר להחליף מוצר שקיבלתי?

אם קיבלתם מוצר שאתם לא מרוצים ממנו תוכלו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו ולבדוק את אפשרויות ההחלפה/ החזרה/זיכוי

 האם הקניה באתר מאובטחת?

תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן ה PCI העולמי של חברות האשראי.

 כיצד מתבצע החיוב באתר?

החיוב מתבצע לאחר אספקת ההזמנה, אחרי שליקטנו ושקלנו את המוצרים, כלומר לפי המוצרים שסופקו בפועל.

בעת ביצוע ההזמנה, אנחנו שומרים מסגרת ולא מתבצע חיוב בפועל. אנחנו מממשים את המסגרת רק אחרי ששלחנו אליכם את ההזמנה, לפי משקל בפועל של המוצרים השקילים (גבינות, דגים טריים וכו') שליקטנו עבורכם ואחרי שוידאנו שכל המוצרים שהזמנתם, במלאי

 כיצד ניתן להסיר פרטי אשראי השמורים באתר?

כדי להסיר פרטי אשראי, יש להיכנס ל"איזור האישי" באתר לחלק של "כרטיסי אשראי" וללחוץ "הסר" מתחת לכרטיס השמור שאותו רוצים להסיר

יש לי גיפט כארד. איך אני משתמש בו? 

רשמו בהערה להזמנה שברשותכם כרטיס, ואת המספר שלו.

בצעו הזמנה כרגיל עם מילוי פרטי האשראי שלכם.

אנחנו נדאג לחייב את הגיפט קארד בהתאם לסכום ונחייב את האשראי במידה ותהיה יתרה

מה עושים אם שכחתי ססמה?

כדי לשחזר סיסמה צריך להיכנס לאייקון של האזור האישי ואז להקיש על "שכחת את סיסמתך?" בתוך הריבוע של ההתחברות לאתר. יפתח מסך בו תכניסו את המייל שלכם, ותקבלו מייל לאיפוס סיסמה. אם המייל לא מגיע לתיבת הדואר, חפשו בתיקיית הספאם / דואר זבל. במידה ועדין לא הצלחתם, ניתן לפנות אלינו בצ'ט / במייל / בטלפון

 לא קיבלתי אישור הזמנה, מה לעשות?

אישור ההזמנה נשלח אליכם למייל איתו נרשמתם לאתר, באופן אוטומטי, עם סיום ההזמנה. אם לא קיבלתם, תבדקו בתיבות אחרות - לפעמים הוא מגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל. אם עדין לא מצאתם אותו, אתם יכולים לפנות אלינו בצ'ט / במייל / בטלפון ונשלח לכם חדש