בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

כשהקציצה מתאימה בדיוק ללחמניה

כשהקציצה מתאימה בדיוק ללחמניה

המבורגר טוב יכול להיות יופי של ארוחה משפחתית, ולא רק בגלל שלילדים קשה לומר לו לא. בלחמניה עגלגלה, עשוי בשר משובח, עם ירקות טריים ורטבים איכותיים - שתי דקות במחבת, שתי דקות ליד קרש חיתוך, והילדים (וגם המבוגרים) לא ידעו את נפשם מרוב אושר

 

הילדים שלי חוזרים לאכול צהריים בבית. גם כי שני שליש מתוכם כבר חלפו על פני גיל הצהרונים (דברים שלא אומרים בקול רם), וגם כי אמא שלהם, כלומר אני, מחזיקה באופי עבודה גמיש כמו פרימה בלרינה, ולכן מחזיקה פאסון של עקרת בית מסורה חלק מימות השבוע בין 13:45 ל-14:25 (אחר כך זה הופך ל״תעלמו לי מהעיניים, אני חייבת לעבוד״ בקול מכיל ואוהב, אבל עם כוונה זדונית).

הסיטואציה הזו מייצרת לא מעט חזיתות לחימה בתחום המזון. למשל בין זו שהיתה מעדיפה ערימת פסטה קרה טבועה בקטשופ, לבין הורתה יולדתה שהיתה מעדיפה להאכיל אותה בירקות מבושלים על אורז מלא עם שפריץ של טחינה. או בין זה שהיה מבקר לכבוש עולמות דיגיטליים במכשיר הנייד שלו, תוך כדי נבירת מזלג מוסחת בצלחת שלו, לבין אמו היקרה שמעוניינת לראיין אותו על כל תולדות הדינאמיקה הכיתתית בשיעור אנגלית.

לא פשוט.

כך ארוחות צהריים שאינן שניצל ופסטה, עלולות להתהפך עלי ברגע, למרות שהושקעה בהן מידה שווה או גדולה יותר של אהבה (היש דרך טובה יותר להפגין אהבת אם, מברוקולי מאודה?).

אז כשישנם ימים, שליבי רוצה לחמם את ליבם, או לחילופין להימנע מאפים מעוקמים מעל לסירים, אני קופצת חיש קל לדליקטסן. שם יצררו לי בשקיות זהובות רגש הורי חם בדמות קציצות המבורגר טריות, רק לצרוב במחבת ברזל ולהגיש (נדמה לכם שהן גדולות מדי, אך בתום הטיגון הן יתאימו במדוייק ללחמניה).

יחד עם כל הפק״ל. לחמניות שומשום עגלגלות, ירקות טריים לפריסה, קטשופ מנצח של muti (״אמא, אפשר את הקטשופ הטוב?״ הוא משפט המפתח החדש אצלנו בבית), איולי פפריקה פיקנטי לאמיצים והום פרייז שמנמנים בשביל הצלחת.

מעכשיו ועד הנצח יכתב שמי בפנתאון האימהות הטובות והאהובות. ואת נצחוני הקטן חגגתי בהשקת בקבוק בירה של צהריים (אני חייבת לעבוד?) בבקבוק מיץ תפוחים טבעי.

 

 עכשיו צריך להתחיל לתכנן את ארוחת הצהריים של מחר...

טל סיון-צפורין היא צלמת, סטייליסטית  ובעלת הבלוג Chocolate / Salt

***  

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. שני מתכונים פשוטים לקאפקייקס
    אוכל שילדים אוהבים

    קאפקייקס, אותן עוגות קומפקטיות ויפהפיות, שטפו בשנים האחרונות את העולם בשלל צבעים וטעמים. קשה לעמוד בפניהן והרבה יותר קל להכין אותן ממה שאפשר לחשוב. נסו את המתכון שלנו ותיווכחו 

    קרא עוד
  2. מה יש היום לצהריים?
    אוכל שילדים אוהבים

    הצענו לטל הצעה שאי אפשר לסרב לה: לאכול במשך שבוע, בארוחות הצהריים עם ילדיה, אך ורק אוכל מהדליקטסן, ולכתוב על זה. התוצאה לפניכם

    קרא עוד
  3. הכי פרקטי? אוכל מוכן
    אוכל שילדים אוהבים

    בעולם מושלם, ילדים היו מוכנים לאכול הכל ולנו היו מספיק זמן ויצירתיות כדי להפתיע בכל יום בבישולים מצוינים. בעולם האמיתי, אפשר להצטייד באוכל מוכן שיספיק לכמה ארוחות צהריים, בקנייה אחת. פתרון מצויין לתקופות עמוסות בשינויים 

    קרא עוד
  4. ערב באנים בדליקטסן
    הנקראים ביותר

    מה הפתרון לגעגועים לאירוח, צורך בלתי פוסק באוכל מנחם ויותר מדי ארוחות בפורמט משפחתי מצומצם? באנים ממולאים בבשר מפורק בהרכבה עצמית כמובן! ועל הדרך גם טיפ לקראת ימים נורמליים יותר שיבואו ממש תיכף (אמן!!)

     

     

    קרא עוד