בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

מה יש היום לצהריים?

מה יש היום לצהריים?

הצענו לטל הצעה שאי אפשר לסרב לה: לאכול במשך שבוע, בארוחות הצהריים עם ילדיה, אך ורק אוכל מהדליקטסן, ולכתוב על זה. התוצאה לפניכם

זה נראה כאילו רק לפני שבוע חיממתי לעצמי בורקסים בטוסטר המשפחתי, והגנבתי לחדר כדי לזלול אותם תוך כדי צפייה מותחת במשולש קלי-דילן-ברנדה. בלי שום אחריות להזנתם, בריאותם או מצב תחזוקתם הכללי של נושאי ילקוטים כלשהם.

מפה לשם עברו 20 שנה, והנה שני תלמידים (חמודים להפליא, יש לציין), מופיעים כאן מדי צהריים ודורשים לאכול.

נכון, המטבח ואני לא זרים זה לזו. אפשר אפילו לומר שאנחנו מנהלים זוגיות ארוכה ומספקת, אבל החיים עצמם לא תמיד משתפים איתנו פעולה. כך קורה לעיתים, שהילדים המורעבים מוצאים את אמא שלהם מחובקת עם המחשב בעוד הכיריים קרים כקרח.

לפעמים כל מה שאני רוצה, זה לנקוש אצבעות ושצלחות עמוסות אוכל מזין וטעים יופיעו להן על השולחן, ככה מעצמן.

או קופסאות מהדליקטסן.

 

שקיות עם אוכל מוכן מהדליקטסןמשלוח של אוכל מוכן לילדים מהדליקטסן. צילום: טל סיון-צפורין

 

תפריט אוכל מוכן שבועי מהדליקטסן

בשונה מהזרימה הקבועה של – מבשלת משהו בראשון, אוכלים אותו גם בשני, אוכלים אותו עם פסטה בשלישי, מאלתרים משהו מהשאריות ברביעי ובחמישי אין טעם לבשל כי מחר כבר שישי - המנות של הדליקטסן סיפקו לנו תפריט שבועי מגוון, שהשתנה בכל יום אבל תמיד היה טעים, מזין ומשביע והגיע עם קינוח.

לא עוד קיטורי שיעמום! פתאום, לא צריך שוב לחשוב על מה נאכל בכל יום מחדש, וגם השאלה "מה יש היום לצהריים?" נשאלת בהרבה יותר אופטימיות. איזה פינוק.

 

 

יום ראשון: שיפודי סלמון בטריאקי

פתחנו את השבוע עם שיפודי סלמון בטריאקי, שהיו פיקנטיים ועסיסיים וגם הגיעו על שיפוד(!), שזה אלמנט מכירתי מוביל בכל גיל. הם הגיעו עם אורז לבן (שני שלישים מהילדים שלי מעדיפים תמיד את אופציית האורז הלבן). קינחנו בשתי סוכריות גומי לילד וערימה לאמא שלהם.

שיפודי סלמון בטריאקי ממחלקת האוכל המוכן  של הדליקטסןאפשר גם היום סלמון על מקל? צילום: טל סיון-צפורין

 

סוכריות גומי, אמנם לא עונה על ההגדרה של "מזין", אבל לאמא התחשק קצת טעם של פעם. צילום: טל סיון-צפורין

 

יום שני: שניצל ענק

 

ביום שני, היה האושר גדול למראה השניצל הענק שלווה בתפוחי אדמה בשום ורוזמרין, דלעת צלויה ואווירה של סתיו. וקינחנו בפחזניות ממולאות ריבת חלב.

שניצל של הדליקטסן מחזה עוף טרי, לצד דלעת צלויה. צילום: טל סיון-צפוריןשניצל של הדליקטסן מחזה עוף טרי, לצד דלעת צלויה. צילום: טל סיון-צפורין

 

פחזנית מבצק רבוך ממולאת בריבת חלב. קינוח שאי אפשר לסרב לו. צילום: טל סיון-צפורין

 

יום שלישי: חונקי כמרים עם בולונז

ביום שלישי ילדת הסנדוויץ׳ חגגה את האוכל האהוב עליה: פסטה ברוטב בולונז (אני לא מסגירה מה היה הניקוד מול הבולונז הביתי שלי, רק אומר שיש סיכוי שהאגו האימהי שלי נפגע קלות...) ולצידה סלקים צלויים.

 

אמא, מה זה קרייריסטית? חברה שואלת. צילום: טל סיון-צפוריןאמא, מה זה קרייריסטית? חברה שואלת. צילום: טל סיון-צפורין

 

 

יום רביעי: כדורי בשר

ברביעי שוב אכלנו אורז, אבל הפעם עם כדורי בשר טלה ורוטב עגבניות, וגם סלט מלפפונים הונגרי שהחבר'ה חיסלו היישר מהקופסה. בפעם הבאה שלושה כאלה בבקשה. כדורי השוקולד היו סיום מצוין, למרות שילד אחד טען שציפוי קוקוס זה רק למבוגרים. מי אני שאתווכח איתו.

 

אורז עם כדורי בשר ברוטב עגבניות. אוכל מוכן של הדליקטסןכדורי בשר, זיתים ועגבניות. צילום: טל סיון-צפורין

 

כדורי שוקולד של הבייקרי, כפי שהם מגיעים עם ההזמנהאז מה דעתכם, ציפוי קוקוס זה רק למבוגרים? צילום: טל סיון-צפורין

 

יום חמישי: לזניה צמחונית

חמישי אצלנו הוא לרוב צמחוני (כי זה יותר הגיוני מיום שני), לכן בחרנו בלזניה תרד, דלעת וריקוטה לצד סלט חסה אייסברג ברוטב ויניגרט שמפניה מושלם.

לזניה צמחונית של הדליקטסןאמא, שיר אומרת לנזניה, נכון שהיא לא יודעת איטלקית? צילום: טל סיון-צפורין

 

סלט חסה אייסברג עם ויניגרט שמפניה של הבראסריעם הרוטב המתאים, גם הילדים שלכם יאכלו חסה בשקיקה. צילום: טל סיון-צפורין

 

יום שישי: פיצה

בשישי, גם השליש האחרון של מחלקת הילדים חוזר בצהריים הביתה. עטור חול ופירורי עוגה מקבלת השבת, גייסנו אותו למלאכת הרכבת הפיצה.

בסיס הפיצה הגיע אפוי למחצה, כשרוטב העגבניות כבר עליו. כל שנותר לנו לעשות הוא - החלק החביב על הילדים, כמובן – לפזר גבינה ולקשט בזיתים ושבבי ארטישוק מוחמץ. בשילוב עם אבן האפייה שבתנור, הפיצה יצאה מצוינת. בצק דק ופריך, רוטב בדיוק במידה וגבינה נהדרת.

 


הפיצה של הדליקטסן. מגיעה אפויה למחצה  אל תוותרו על אבן שמוט. צילום: טל סיון-צפורין

 

הפיצה מגיעה עם רוטב העגבניות, מוכנה לגבינה ולתוספותסבתא בישלה דייסה, אבל אני עוד בונה על פיצה לצהריים. צילום: טל סיון-צפורין

 

 

קשה ליפול עם פיצה. ילדים אוהבים אותןהחלק החביב על הילדים,  לפזר גבינה, לקשט בזיתים, ללכלך ולהתלכלך. צילום: טל סיון-צפורין

 

הפיצה יצאה נהדר. בצק טוב, גבינה איכותית, רוטב מדויקהפיצה של הדליקטסן לאפייה בבית, חמה מהתנור. צילום: טל סיון-צפורין

 

 

ואם כבר מתפנקים אז עד הסוף: גלידה עם רוטב קרמלואחרי פיצה כזו, מה נשאר לנו אם לא להתפנק עם גלידת וניל ברוטב טופי קרמל. צילום: טל סיון-צפורין

 

יום שבת: פסטייה תרד

יום שבת כבר מתנהל בקצב אחר, ללא הלהטוטנות שמאפיינת את שאר השבוע. ובכל זאת, אין כמו בראנץ׳ של פסטייה תרד (פריכה מבחוץ ועסיסית מבפנים), עם יוגורט עיזים חמצמץ של משק שוורץ. את הארוחה ואת השבוע, חתם טארט מסקרפונה לימון, לאושרו הרב של הבכור.

 

פסטייה תרד פריכה מהדליקטסןפסטייה תרד - פריכה מבחוץ ועסיסית מבפנים. צילום: טל סיון-צפורין

 

טארט מסקרפונה לימון מהדליקטסןאת הארוחה ואת השבוע, חתם טארט מסקרפונה לימון, לאושרו הרב של הבכור. צילום: טל סיון-צפורין

 

אז מה אוכלים ביום ראשון?

 

טל סיון-צפורין היא צלמת, סטייליסטית ומעצבת גרפית, ובעלת הבלוג Chocolate / Salt

***

 

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. ארוחת ליל קיץ בקופי בר
    מהמסעדות של R2M

    רשמית הקיץ אמנם עוד לא פה, אבל בקופי בר כבר רקחו תפריט קייצי משגע. הילה וייס יצאה לארוחה קייצית בקופי בר וחזרה מבושמת ומדושנת מעונג

    קרא עוד
  2. ארוחת שישי בארגז דליקטסן
    תורת האירוח

    זכרונות ילדות עולים וצפים בארוחות שישי, מזכירים ריחות וטעמים שאינם עוד. כמה נעים שאפשר לרכוש קצת זכרונות בקופסאות, לקחת הביתה, לפרוק לצלחות דקיקות ולטעום כף אחרי כף של ארוחות שישי שהיו בילדותנו.

    קרא עוד
  3. ערב באנים בדליקטסן
    הנקראים ביותר

    מה הפתרון לגעגועים לאירוח, צורך בלתי פוסק באוכל מנחם ויותר מדי ארוחות בפורמט משפחתי מצומצם? באנים ממולאים בבשר מפורק בהרכבה עצמית כמובן! ועל הדרך גם טיפ לקראת ימים נורמליים יותר שיבואו ממש תיכף (אמן!!)

     

     

    קרא עוד