בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

מתנות לעובד לכל אירוע

מתנות לעובד לכל אירוע

התחלה של עובד חדש בחברה? קידום בתפקיד? מתנה ללידה? או אולי יום הולדת? החיים מציפים אותנו באירועים וציוני דרך שאם תבחרו להשקיע בהם מעט, הם יוכלו לעשות את היום של העובדים שלכם להרבה יותר שמח.

אנחנו יודעים שהעובדים שלכם חשובים לכם והייתם רוצים להראות להם בכל הזדמנות שאתם שם בשבילם, שהם מוערכים ושהם הנכס הכי גדול שלכם. אנחנו מאמינים כמו בכל דבר שאנחנו עושים, שהסוד הוא בתשומת הלב לפרטים הקטנים ובדיוק בשביל זה חשבנו על מתנה שקולעת בול, מגוון מארזים לכל אירוע, מתנות קטנות וגדולות שיעשו את כל ההבדל.

בין אם במשלוח עד הבית או פנים אל פנים במשרד – כל המארזים לעובדים זמינים עבורכם בזמן ולאן שתבחרו.

שנתחיל?

 

האירוע: יום הולדת לעובד

תנו לעובד שלכם תשומת לב מיוחדת ומתנה קטנה (או גדולה) על השולחן האישי שלו: יש לנו 2 הצעות למתנות בתקציבים שונים, שיעשו לו את היום שמח במיוחד.

https://www.delitlv.co.il/1652431.htmlמארז אין חגיגה בלי עוגה – למי שחייב להביע משאלה כמיטב המסורת. המארז הכי קלאסי לציון יום הולדת בכל גיל. למשקיעים – הוסיפו בקבוק יין או קוקטייל להשלמת החוויה.

איך לחגוג יום הולדת לעובד

מארז חגיגה במשרד – למי שאוהב מתוק אבל לא מוכן לוותר על הרמת כוסית עם ספיץ' יום הולדת. אחד המארזים הכי נמכרים שלנו. אל תשכחו להוסיף כרטיס ברכה צבעוני

ואם החלטתם להשוויץ בכישורי האפייה שלכם ולהכין עוגה בעצמכם? שאפו! נסו את המתכון לבחושה שוקולד של הבייקרי , ובכל מקרה אל תוותרו על נר יום הולדת:)

 

האירוע: קידום או עזיבה של עובד

בין אם החלטתם לקדם עובד בחברה, ואתם מחפשים להראות לו שאתם גאים בו ומברכים אותו על הדרך החדשה שהוא הולך בה, ובין אם קיבלתם החלטה להיפרד ממנו ולהוקיר תודה וההערכה על הדרך שעבר אתכם בחברה, יש לנו את הפתרון בשבילכם.

מארז CHEERS שכולו מסמל פריחה והצלחה על כל התחלה חדשה שמתחילה

עציץ פורח, קינוח מתוק ומבעבע טוב להרים לחיים לדרך חדשה

 

האירוע: פינוק לסוף שבוע

סיימתם תקופה אינטנסיבית עם פרויקט גדול? רוצים לפרגן לעובדים שלכם אחרי שבוע עבודה קשה? מחפשים דרך מקורית לחזק את העובדים, לתמוך בהם ולהודות להם על המאמץ שלהם? הנה 2 דוגמאות לאיך לעשות את זה נכון:

מארז למה לא כל יום שבת – קלאסיקה של סופשבוע ארוזה בתיק בד. חלה טרייה, נרות שבת, צרור פרחים ויין איכותי. אי אפשר לטעות.

חלה טרייה, פרחים לסופ''ש, יין כשר ונרות שבת. כל מה שצריך לסופשבוע מוצלח

מארז חיים בסרט – כשרוצים לפנק את העובד בערב מהסרטים עם מי שהוא אוהב, בלי לצאת מהבית. אחת מהקופסאות הכי שוות לאנבוקסינג! שיתוף פעולה שלנו עם קולנוע לב.

המארז מכיל קוד גישה לספריית הוי.או.די של קולנוע לב, בקבוק יין טוב, חטיפים מלוחים, חטיפים מתוקים, גומי, שוקולד וכל מה שכיף עם סרט טוב, בדיוק בז'אנר שהעובד שלכם הכי אוהב

לבחור את הסרט שאוהבים עם האנשים שאוהבים בלי לצאת מהבית

 

האירוע: לידה

עם כל הכבוד לבגדי בייבי בורן, בובות ומוביילים עם פתק החלפה. כל מה שאמא טרייה באמת צריכה, אחרי מספר ימים שלא הייתה בבית, עם דאגות לתינוק חדש ועייפות מצטברת זה מקרר מלא בכל טוב, קופסאות אוכל מוכן הן המתנה הטובה ביותר לכל יולדת שחוזרת הביתה. אוכל מוכן שרק צריך לחמם ועוגות שיבואו בול ליד הקפה, אנחנו לא יודעים אם האמא הטרייה תספיק לשתות אותו. אבל אתם עשיתם מה שיכולתם.

כל מה שאמא טרייה באמת צריכה. קופסאות אוכן מוכן שימלאו את המקר בכל טוב. במשלוח עד הבית

 

האירוע: שבעה/אזכרה של אדם קרוב

גם בזמנים קשים, אם אפשר להוריד דאגה אחת מהראש, זו הדרך. אירוח שלם של מתוקים, פיצוחים ושתייה שלא דורשים מאמץ ומאפשרים פשוט להיות ברגע. עוגיות, עוגות, מלוחים ופחמימות מנחמות.

גם בזמנים קשים, מנסים להקהל כמה שאפשר עם אוכל מנחם

 

האירוע: צינון, חולי או סתם היפוכונדריה

בייחוד בימי החורף, בגל המי יודע כמה של הקורונה, אבל גם סתם כשהעובד ''מעוך'' בבית, הראו לו שאתם חושבים עליו מאחלים לו החלמה מהירה וחזרה מהירה לשגרה. קופסת מתנה עם אוכל, מתוקים וחיזוקים לגוף ולנפש. אנחנו מבטיחים שאחרי תשומת לב כזו הוא יעריך אתכם ותחזקו אצלו את התחושה שהחברה היא הבית שלו ושם בשבילו

מארז החלמה מהירה

 

אהבתם את המתנות שלנו? רוצים לבנות משהו דומה? להוסיף ברכה אישית או מארז ממותג? דברו איתנו, ספרו לנו על החברה שלכם ומטרת המארז ונבנה עבור העובדים שלכם את המתנה המדויקת בשבילם. ליצירת קשר>>

 

גיפט קארד דליקטן - כרטיס אחד עם מגוון אפשרויות

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. השנה זה ברור, כאן לא יהיה בורקס
    תורת האירוח

    כן, אחרי שתגללו ותצפו בתמונות שבדף הזה יהיו לכם הרבה רעיונות חדשים להרמת הכוסית הקרובה ולאירוח בכלל. אבל לא, אין סיבה שתבזבזו על אירוע כזה זמן, רגע לפני החגים, כשאפשר להזמין את הקייטרינג של R2M

    קרא עוד
  2. מתנות חג שתרצו לשמור לעצמכם
    חגים

    אין כמו מתנות לחג - כולם אוהבים אותן, נהנים לקבל אותן ונהנים גם לתת. אז לא משנה אם אתם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות.

    קרא עוד