בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

השנה זה ברור, כאן לא יהיה בורקס

השנה זה ברור, כאן לא יהיה בורקס

כן, אחרי שתגללו ותצפו בתמונות שבדף הזה יהיו לכם הרבה רעיונות חדשים להרמת הכוסית הקרובה ולאירוח בכלל. אבל לא, אין סיבה שתבזבזו על אירוע כזה זמן, רגע לפני החגים, כשאפשר להזמין את הקייטרינג של R2M

אני עוד זוכרת את הפאניקה שהייתה תוקפת את מנהלת המשרד שלנו (בימים בהם עבדתי במשרד גדול) כשאוגוסט הגיע והיא הבינה שהנה שוב מגיע החג, ושוב צריך לארגן הרמת כוסית ומה נעשה השנה.

וכמו בכל שנה, מרוב מחשבה בסוף היינו מוצאים את עצמנו עם ערימת בורקסים, כמה גבינות מהמכולת למטה, פלטת ירקות חתוכים ותפוח (בדבש) שכבר ראה ימים טובים יותר.

זה בטח נשמע לכם מוכר...

אבל אירוע הרמת כוסית לא באמת חייב להיות כזה. בשירות הקייטרניג של רשת R2M (קופי בר, בראסרי, הוטל מונטיפיורי, בייקרי, דליקטסן ורוטשילד 12), השקיעו הרבה מחשבה בשאלה איך להפוך אירועים כאלה בדיוק למשהו קצת שונה - שגם מתאים לסביבת העבודה וגם אלגנטי ומסוגנן בצורה שתשאיר לכולם טעם טוב ותחושה שהשקיעו בהם.

האוכל מוכן בקפידה במטבחים של R2M, ונארז בקופסאות מהודרות שמשמשות גם כמגש האירוח. הוא יגיע אליכם בדיוק בזמן, וכל מה שיישאר לכם הוא למזוג את היין, להאזין לנאום של הבוס (או הבוסית) ולאכול.

 

מאחורי הקלעים: הקייטרינג של R2M

צילום: שרית גופן

הרמת כוסית עם אירוח בופה

הקייטרינג מאפשר כמה סוגי אירוח, ביניהם אירוח בופה עם מגוון מנות: אנטיפסטי, סלמון מעושן עם קרם פרש ועירית, לחמים ומאפים, עוגות מטריפות וקינוחים נהדרים כמו טרייפל מסקרפונה ופירות טריים ועוד כהנה וכהנה.

צילום: שרית גופן

הרמת כוסית עם פינגר פוד

סגנון האירוח הזה הוא נקי, אסתטי ואפילו פחות משמין - לא צריך לחתוך, לא חייבים להשתמש בצלחות ואפשר לטעום מהכל: פחזניות מלוחות ממולאות גבינה כחולה ותאנים, כריכי פלוט קטנים, מיני קרואסונים עם סלמון, סלט סלנובה בכוסות אישיות, קינוחי שוט – שוקולד או טארטלטים מתוקים – קרם פטיסייר, מפירות העונה ועוד ועוד מנות זעירות ומפתיעות.

צילום: עידית בן עוליאל

לכבוד ראש השנה ובמיוחד להרמות כוסית במשרד יש מגוון מגשי קינוח אישיים וחגיגיים שיפתחו לכם את השנה בצורה הכי מתוקה שיש! למשל: טארטלט דבש עם גבינת מסקרפונה מתוקה וצנוברים, מגש כוסות מוס פרלינה עם שטרוייזל קקאו ומגש פרלינים ורושה בעבודת יד

מגש טארטלט דבש

צילום: עידית בן עוליאל

קינוח מוס פרלינה שוקולדי עם טופינג של שטרוייזל קקאו

צילום: עידית בן עוליאל

קינוח מוס פרלינה שוקולדי עם טופינג של שטרוייזל קקאו

צילום: עידית בן עוליאל

לצפייה בכל מגשי האירוח של הדליקטסן>>

חג שמח וטעים, העיקר שיהיה בשפע

שרית גופן היא צלמת אוכל ולייפסטייל עם ניסיון עשיר בפרוייקטים מרתקים. בעלת טור קבוע במגזין Telavivian.

***

 

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. מתנות חג שתרצו לשמור לעצמכם
    חגים

    אין כמו מתנות לחג - כולם אוהבים אותן, נהנים לקבל אותן ונהנים גם לתת. אז לא משנה אם אתם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות.

    קרא עוד
  2. יפה ושונה
    חגים

    עם כל הכבוד לטקסי החלפת השי הבנאליים שאנו, כיחידים וכעם, מקיימים במשך הדורות, נדמה לי שהשנה מצאתי פתרון מנצח לסוגיית המתנות. כך נעניק מתנה שמתחילה לרגש כבר כשמושיטים את השקית הצהובה...

    קרא עוד