בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

מתנות חג שתרצו לשמור לעצמכם

מתנות חג שתרצו לשמור לעצמכם

אין כמו מתנות לחג - כולם אוהבים אותן, נהנים לקבל אותן ונהנים גם לתת. אז לא משנה אם אתם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות.

"איפה אתם בסדר" היא אולי השאלה הנשאלת ביותר בשבועות שקודמים לפסח, אבל בוודאי לא השאלה הגורלית ביותר או זו שמקדישים לה הכי הרבה זמן ומחשבה. יש המון שאלות - מי יכין מה, מי ישב איפה, מה המדיניות בנושא האפיקומן, עד איפה קוראים בהגדה, וכמובן: מה מביאים?   

בעוד רבים מכם טרודים בהרכבת תפריט החג ותוהים מה לבשל, אני החלטתי שאת החג הזה אני מפקידה בידי הדליקטסן. אז נכון שדודה נילי תביא את הגפילטע (כי אין על הגפילטע שלה. לטענתה...) וברור שסבתא אווה תכין את מרק העוף המסורתי עם הקניידלך, אבל את הכבד הקצוץ, החרוסת, החזרת ושאר ירקות - שלא לדבר על המנות העיקריות המפוארות - אני בהחלט מתכוונת לבשל מהדליקטסן (כלומר: שהם יבשלו, אולי אפילו ישלחו אליי עם שליח, ואני אדאג לחמם ולהגיש בכלים יפים). 

ההחלטה האמיצה הזו פינתה לי השנה הרבה זמן ותשומת לב לנושא חשוב שלעיתים קרובות נדחה לרגע האחרון: המתנות לחג. כי לא משנה אם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות.

כי לא משנה אם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות. לא משנה אם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות

 

 על כל פשעים תכסה אהבה, ומתנת חג מושקעת היא דרך נעימה מאד להביע אותה. צריך או לא צריך - אצלי זו הפכה מסורת וכל עוד המתנות מגיעות באריזה של הדליקטסן, אני גם יודעת שאני חתומה על הצלחה.

רגע לפני שעונת הפסח נוחתת כאן במלוא תפארתה וקניידליה, הנה כמה רעיונות למתנות חג שכל אחד היה שמח לקבל:

הפרחונית

זר זה שאנו נותנים, על שום מה? על שום שאין בית שצר מלהכיל זר פרחים צבעוני ואביבי, טרי ורענן.

זר פרחים צבעוני ואביבי

הקלאסית

באווירת החג, סל לבן עם מוצרי בייקרי מיוחדים לפסח, מלווה בכרטיס ברכה ססגוני ויין רוזה בעל ארומה פרחונית.

אפשר גם להוסיף זר פרחים שיעניק לסל את צבעי העונה.

המסורתית

הזדמנות נהדרת להגיד שלום לאוסף ההגדות המביך שלכם - זו שהורדתם מהאינטרנט, זו ששמרתם מילדותכם בגן שושנה, וזו שחילקו עם עיתוני החג בפסח תשנ"ד. להתראות נעורים שלום הגדה. 

הבינלאומית

המתנה המושלמת למי שמתכננים לבלות את החג בחופשה מפנקת בחו"ל, כי אם כבר לנסוע אז שיהיה הכי אלגנטי שאפשר, עם כיסוי עור לדרכון ותג עור למזוודה ולְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין.

המשפחתית

חבילת חג משפחתית בסל וייטנאמי, עם שני יינות אדומים מצוינים לגדולים ושני אנשי שוקולד להכנת משקה שוקו אמיתי לילדים.

המבושמת

חבילת ספא אישית, ריחנית ואלגנטית, שתשמח כל מארח/ת.

הילדותית

המתנה שתגרום לכל הילדים להשתדל יותר במציאת האפיקומן. 

המדליקה

זוג פמוטי נחושת עם שני נרות לבנים ארוכים. מתנה פשוטה ואלגנטית, שאפשר להשתמש בה מייד.

הים תיכונית

המתנה שתשדרג כל מזווה: בקבוק שמן זית טוב מהגליל, צנצנות אנשובי וטונה מספרד, מגבת מטבח איכותית, ארטישוק א-לה רומנה וזיתים.

המסתורית

כמעט לא משנה מה תשימו בקופסאות היפות של הבייקרי - בכל מקרה הן יגנבו את ההצגה.

ואם בכל זאת אתם מתלבטים - אין כמו מקרונים להוספת צבע לשולחן הקינוחים, וכדורי שוקולד שיגרמו לכל אחד להרגיש כמו ילד.

המפתיעה

עוד קופסא משמחת והפעם עם מתנה כפולה: גם קינוח נהדר וגם כלי הגשה נאה ושימושי.

 ואחרי שיצא מהקופסא, קבלו אותו: טרייפל מסקרפונה ופירות טריים - שכבות של קרם מסקרפונה, עוגת טורט ופירות טריים בגביע זכוכית. 

 חג אביב שמח

***

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. השנה זה ברור, כאן לא יהיה בורקס
    תורת האירוח

    כן, אחרי שתגללו ותצפו בתמונות שבדף הזה יהיו לכם הרבה רעיונות חדשים להרמת הכוסית הקרובה ולאירוח בכלל. אבל לא, אין סיבה שתבזבזו על אירוע כזה זמן, רגע לפני החגים, כשאפשר להזמין את הקייטרינג של R2M

    קרא עוד
  2. יפה ושונה
    חגים

    עם כל הכבוד לטקסי החלפת השי הבנאליים שאנו, כיחידים וכעם, מקיימים במשך הדורות, נדמה לי שהשנה מצאתי פתרון מנצח לסוגיית המתנות. כך נעניק מתנה שמתחילה לרגש כבר כשמושיטים את השקית הצהובה...

    קרא עוד