בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

מתנה לגבר המזוקן

מתנה לגבר המזוקן

רומנטיקה היא הרבה יותר ממתנות וניירות עטיפה, וכשצריך למצוא מתנה לחג, אין מנוס מלהשקיע. במקרה הזה מדובר בערכת טיפוח אלגנטית לגבר המסוקס, שתנעם לזוגיות, לחג וללחי המתחככת

מהי רומנטיקה בכלל? מהי בעצם אם לא רצף של מחוות לא מוגדרות מראש, במועדים לא מתוכננים (עם עדיפות לסודיים ממש), שמתרחשות בין בני זוג.

בונבוניירה וזר פרחים הם, כמובן, הייצוג האולטימטיבי והצפוי של הז׳אנר (מישהו עוד קורא לזה בונבוניירה בכלל?). משם, באופן מסורתי, נפתח מנעד שלם של משקיענים יותר ומשקיענים פחות, בתשורות שנועדו להרטיט לבבות של אהובים ואהובות. בעיקר (רוב הזמן ובאופן ארכאי מאד) של אהובות.

זר פרחים. המחווה הרומנטית האוליטימטיביתהרומנטיקה האמיתית, זו שעליה נבנים היפים והחזקים שבקשרי האהבה, נמצאת כנראה בפרטים הקטנים. צילום: טל סיון-צפורין

הרומנטיקה האמיתית, זו שעליה נבנים היפים והחזקים שבקשרי האהבה, נמצאת כנראה בפרטים הקטנים. בנימים הדקים שבינו לבינה (או בינו לבינו או בינה לבינה). בתובנות הקטנות שזר לא יבין ואיש לא ידע. לעולם. כל התכשיטים שבעולם לא יוכלו למלא את הרווח הזה של הידיעה. של יד שנאחזת ביד ברגע הנכון, של לחי שמלוטפת שניה לפני שהעיניים נפקחות, של כוס תה שמוגשת בדיוק בשעה ההיא של היום.

ועדיין, כולנו רוצים לעיתים הוכחות מוחשיות. עובדות בשטח. כלומר - קופסה, נייר מתנה, שקית אלגנטית ואת הידיעה שאהובת ליבנו או מחמל נפשנו השקיעו לפחות חצי מהפסקת הצהריים שלהם בחיפוש אחר המתנה המושלמת.

גם עציץ יכול להיות מתנה רומנטית

במקרה הספציפי הזה, מדפי הדליקטסן התגייסו לטובתכן ולטובתכם, אלו המשתייכים למועדון האקסקלוסיבי של החולקים את חייהם עם בעלי זקן. גם אם ידוע וברור שכולם זכאים לפרס יקר ערך על עצם ההסכמה והנשיאה בעול של בן זוג עטור שיער פנים, הרי לפניכם בכל זאת הזדמנות לפנק אותו ממש עכשיו לכבוד החג, וגם תעשו שירות לעצמכן/ם על הדרך. ערכת טיפוח אלגנטית לגבר המסוקס, שתנעם לזוגיות, לאגו וללחי המתחככת. אמנם אהבה אמיתית יודעת להכיל גם שערות סוררות, אבל למה לא לסדר אותן אם אפשר?

ערכת טיפוח לזקן 1במיוחד לכבוד הפסח - מדפי הדליקטסן התגייסו לטובתכן ולטובתכם, אלו המשתייכים למועדון האקסקלוסיבי של החולקים את חייהם עם בעלי זקן. צילום: טל סיון-צפורין

ערכת טיפוח לזקן 2כשצריך למצוא מתנה לחג, אין מנוס מלהשקיע. במקרה הזה מדובר בערכת טיפוח אלגנטית לגבר המסוקס, שתנעם לזוגיות, לחג וללחי המתחככת. צילום: טל סיון-צפוריןערכת טיפוח לזקן 3

טל סיון-צפורין היא צלמת, מעצבת גרפית, ובעלת הבלוג Chocolate / Salt

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. מתנות חג שתרצו לשמור לעצמכם
    חגים

    אין כמו מתנות לחג - כולם אוהבים אותן, נהנים לקבל אותן ונהנים גם לתת. אז לא משנה אם אתם מארחים או מתארחים, לליל הסדר הרי אי אפשר להגיע בידיים ריקות.

    קרא עוד
  2. מתנת סוף שנה: עוגיות פאדג' שוקולד
    אוכל שילדים אוהבים

    אם סיום שנת הלימודים נמהל אצלכם במעט עצב, על פרידה ממורה אהוב או גננת מסורה, למה שלא תפתיעו אותם עם מתנה אישית ומתוקה? אולגה טוכשר תלמד אתכם להכין עוגיות פאדג' שוקולד נהדרות, שישאירו טעם טוב אצל כל המעורבים (בתנאי שתכינו כמות כפולה)

    קרא עוד
  3. בייבי בום - המתנה המושלמת ליולדת
    דליקטסן לייף סטייל

    מי שכבר חווה כמה לידות, יודע שהדבר האחרון שמתחשק ליולדת שזה עתה שבה הביתה הוא שיבואו לבקר... אז במקום זה, מה דעתכם פשוט למלא לה את המקרר?

    קרא עוד
  4. מתנות קטנות
    דליקטסן לייף סטייל

    למה באמת אנחנו כל הזמן צריכים סיבות גדולות כדי לפנק או להתפנק, כדי לקנות לנו או לאהובים שלנו מתנות? נקודות אור וסיבות לפינוקים יש בכל יום. הן כאן כל הזמן, לא צריך לחכות לסיבות

    קרא עוד