בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

שנה ממש טובה

שנה ממש טובה

ראש השנה שוב מגיע, וכדי ששולחנות החג לא יהיו עמוסים ביותר מדי אוכל שדורש יותר מדי עבודה והרבה מאוד בלגן, הכנו עבורכם שתי הצעות לכל מה שארוחת חג צריכה לכלול, בהנחה שדיוק במספר המנות ודיוק בטעם כבר יעשו עבורכם את העבודה. 

שולחן ראש השנה עם מוצרי דליקטסן

ההצעה הראשונה למי שכבר עכשיו מתכונן לחג כוללת קרפיון ממולא וחזרת, קצת חלות טריות שבכל זאת יהיה עם מה לנגב את הרוטב ומרק עם קרפלך כדי שבכל זאת הדודות יהיו מרוצות. את הארוחה הזאת נמשיך עם שורטריבז ברוטב פטריות וברנדי, שפצלך עם פטרוזיליה קצוצה, קצת צימעס ומנה של סלט חסות וויניגרט פטל כדי שיהיו קצת ירוקים על השולחן. מכיוון שאי אפשר בלי קינוח, נראה לנו שכדאי כבר ללכת על זה בגדול, ואת הארוחה הזו נסיים בטרייפל משגע שאף אחד לא יצליח להוריד ממנו את העיניים. ואחכ גם לא את הידיים. 

שולחן ארוחת ראש השנה 2, דליקטסן

בכל זאת ראש השנה ובכל זאת יין ישמח לבב אנוש. אז היינות שיכולים להתאים לארוחה הזאת הם המילס סוביניון בלאן והשנסון של קלו דה גת. 

ארוחת חג לשנה החדשה

ההצעה השנייה היא בכיוון קצת אחר - בואו תראו מה מדבר אליכם יותר. כאן הכנו סלמון בעישון חם, ירקות צרובים עם שמנת וחזרת ולטקס כרישה ותפוחי אדמה. ממשיכים עם שוק טלה צלוי עם שומר, חצילים מטוגנים עם פלפלים בחומץ ותפוחי אדמה בתנור הקינוח במקרה הזה יהיה כפול ויורכב מטארט שוקולד וויסקי ושטרודל תפוחי עץ כדי בכל זאת נעדן את הטעמים עם פירות. 
יין לבן שיתאים לארוחה הוא הריזלינג של ויתקין ואילו בתחום האדומים היינו ממליצים על הפינו נואר - פלטר T סלקשיין. 
זהו. יש עוד מגוון הצעות אצלנו באתר. למי שרוצה להקדים ולהתכונן, אנחנו ממליצים להיכנס כבר עכשיו לראות מה עוד מחכה לכם כדי להתחיל את השנה החדשה שצריך! 

***

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. מתכונים לראש השנה: עוגיות שושנים של הבייקרי
    מתכונים של הבייקרי

    עוגיות השושנים הקלאסיות של הבייקרי יפות לכל עונה אבל מתאימות במיוחד לתקופת החגים וכיף לפתוח איתן שנה חדשה. אם אתם מתכוונים לארח הכינו מראש כמות כפולה

    קרא עוד
  2. מתכונים לראש השנה: מרק עגבניות ורביולי גבינות
    מתכונים לראש השנה

    אתם יכולים להזמין אותו מתפריט ראש-השנה, או שתוכלו להפשיל שרוולים ולהכין בעצמכם: מרק עגבניות עם רביולי גבינות, מנה צמחונית נהדרת שתעניק לערב החג את הצבע וטעם הדרושים

    קרא עוד
  3. מתכונים לראש השנה: עוגת דבש של הבייקרי
    מתכוני הדליקטסן

    לא כולם אוהבים עוגות דבש, אבל עוד לא מצאנו מישהו שלא אהב את עוגת הדבש לימון של הבייקרי. היא טובה ומתוקה אבל גם חמצמצה, אוורירית ומרעננת. ואם זה לא מספיק אז גם מדובר באחת העוגות הכי קלות להכנה

    קרא עוד
  4. מתכון לראש השנה: טארט דבש של הדליקטסן
    מתכונים לראש השנה

    משנה לשנה אנחנו מצפים לחזרתיות הזו, לסימון החגיגי של תחילת השנה, לחופש שאחרי החופש. אבל השנה הזו אנחנו לא לגמרי שם. כי החגים מגיעים השנה בתלבושת אחרת, בעיקר פחות צפויה. במקום לתכנן סידורי הושבה, אנחנו בונים תוכנית א׳ ועוד שתי תוכניות גיבוי. לכל מקרה שלא יהיה, לכל החלטה שתתקבל על יד מי שמקבל החלטות בשבילנו. בונים תפריט לעשרים אורחים, אבל גם כזה לחמישה או אפילו לזוג. כי לא משנה מה יהיה, השנה הזו תבוא ותתחיל ואנחנו נהיה שם כדי לקבל את פניה, עם צלוחית דבש בתחילת הארוחה וטארט דבש מתוק מתוק בסיומה.

    קרא עוד