בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

השיבה הביתה

השיבה הביתה

תינוק חדש בבית הוא אושר גדול, אבל גם חתיכת משימה... לכן רגע לפני שאתם ממהרים לקנות לזוג המאושר עוד מתנה סטנדרטית, כדאי להכיר את החבילה ליולדת של הדליקטסן, מתנה שנגמרת אחרי כמה ימים, אבל שזוכרים לכל החיים

תינוקות חדשים שבאים לעולם הם אושר גדול, אבל לרוב – גם לא מעט בלגאן, במיוחד עבור האם. לא מספיק שזה עתה ילדה, וכבר מצפים ממנה להיות נערת-הפוסטר של האימהות המושלמת: כולם רוצים לראות את הרך הנולד, בעוד שהיא - שלא ממש ישנה בלילות האחרונים ושלא מסוגלת עדיין להישיר מבט למראה, שלא לדבר על ללבוש משהו ייצוגי יותר מטרנינג ביתי מהוה, צריכה להתחיל "לארח".

כאשר מדובר בילד הראשון, נדמה שמצעד המבקרים כמעט שאינו פוסק לרגע אחד וכאשר מדובר באחים חדשים, הרי שבמקביל למילוי צרכי הרך הנולד, צריך להראות לאחים הגדולים שלא נגרע מהם כלום, למרות התוספת החדשה למשפחה.

החבילה ליולדת של הדליקטסן, מתנה שנגמרת אחרי כמה ימים, אבל שזוכרים לכל החיים

מי צריך "אוניברסיטה"?

בואו נדבר גלויות אודות הקטע הזה של להיות הורים, בעיקר בימים הראשונים שלאחר הולדת הצאצאים: היום הופך לשגרה של מטלות – האכלה, חיתולים, אמבטיות ועוד. השינה טרופה, הזוגיות הופכת להנהלת חשבונות... והמחיר של עזרה מצד הסבים והסבתות הוא לרוב סיפורי גבורה על הימים שבהם הרתיחו חיתולי בד על פרימוס – ומי בכלל שמע על תחליפי חלב אם או על אינטרקום לתינוקות?

רק שעם כל הכבוד (ויש!) למה שסבתא עברה בשעתה, שום "מורשת קרב" הרי לא תחזיר לנו את שעות השינה...

ומה על המתנות? בואו נודה שעם הילד הראשון עוד מתרגשים ממתנות: הנה בייבי-גרו מקסים – והנה עוד שמיכת פעלולים, דובי ולפחות שמונה "אוניברסיטאות"! רק שמהר מאוד הכיף מתחלף במבוכה, עת חדר הילדים נראה כמו מחסן של שילב – ולכו תיזכרו איפה, עם כל ההתרגשות הגדולה, שמתם את פתק ההחלפה... ומה נאמר על האחים הגדולים שעכשיו מקנאים בצרחן הקטן שפלש לחייהם והשתלט גם על תשומת הלב של אמא ואבא, וגם על המתנות מכולם, החוצפן...

רגע, אז איך בכל זאת נפנק את היולדת, רגע אחרי שובה מבית החולים?

קבלו את "ארוחת מתנה ליולדת" של ה"דליקטסן" – מתנה שכעבור כמה ימים לא יישאר ממנה זכר, אבל לעומת זאת יישאר ממנה זיכרון מענג, כי אף זוג ששגרת יומו הפכה לפתע לרשימת-שמירה, לא ישכח את מי שדאגו למלא לו את המקרר ושזיכו אותו ברגע של שפיות נעימה בתוך כל ההמולה...

רגע לפני שאתם ממהרים לקנות לזוג המאושר עוד מתנה סטנדרטית, כדאי להכיר את החבילה ליולדת של הדליקטסןרגע לפני שאתם ממהרים לקנות לזוג המאושר עוד מתנה סטנדרטית, כדאי להכיר את החבילה ליולדת של הדליקטסן.
 "ארוחת מתנה ליולדת" של ה"דליקטסן" – מתנה שכעבור כמה ימים לא יישאר ממנה זכר, אבל לעומת זאת יישאר ממנה זיכרון מענג "ארוחת מתנה ליולדת" של ה"דליקטסן" – מתנה שכעבור כמה ימים לא יישאר ממנה זכר, אבל לעומת זאת יישאר ממנה זיכרון מענג.

נתחיל בקטנה, עם לחם-אגוזים טרי וגבינת שמנת בירקות שורש... בדיוק המצרכים שצריך כדי להפוך פרוסה לארוחה-חטופה, אבל מה-זה-טעימה! ואם רוצים משהו יותר מחייב, אבל עדיין במסגרת ה "דברים שאפשר לשים על פרוסת לחם", יש לנו גם סלאמי כפרי פרוס וגם גבינת גאודה טעימה.

לחם-אגוזים טרי וגבינת שמנת בירקות שורש של הדליקטסןנתחיל בקטנה, עם דברים שאפשר לשים על פרוסת לחם, יש לנו גם סלאמי כפרי פרוס וגם גבינת גאודה טעימה.

בתפר הנעים שבין המנות החמות למעדניה, נמצא סלט-פסטה קר, חציל בחומץ וסלק אפוי בתנור.

בתפר הנעים שבין המנות החמות למעדניה, נמצא סלט-פסטה קר, חציל בחומץ וסלק אפוי בתנור.בתפר הנעים שבין המנות החמות למעדניה, נמצא סלט-פסטה קר, חציל בחומץ וסלק אפוי בתנור.

היולדת שלנו בקטע של ראשונות? אין בעיה: פסטייה של תרד וגבינות בתוספת מרק-היום יגשימו לה את המשאלה. וכשנמשיך משם הלאה, אל המנות העיקריות, נגלה גם עוף צלוי, אורז לבן וירקות בתנור.

ארוחה ליולדת של הדליקטסןעם הארוחה ליולדת של הדליקטסן, יש בהחלט אפשרות שהבעיה העיקרית של ההורים תהיה שעד לפעם הבאה הם יצטרכו לחכות לפחות תשעה חודשים.

סיימתם הכל? אז מגיע לכם קינוח! (משפט שאומרים רק כשההופכים להורים...) ובגזרה הזאת יש לנו בחבילה קראנץ'-שוקולד ופחזניות סנט אונורה (שבינינו? רק בשבילן שווה להתרבות...).

סיימתם הכל? אז מגיע לכם קינוח!

עם הארוחה ליולדת של הדליקטסן, יש בהחלט אפשרות שהבעיה העיקרית של ההורים תהיה שעד לפעם הבאה הם יצטרכו לחכות לפחות תשעה חודשים... ומה על הרכים הנולדים? להם תוכלו לספר, יום אחד, שינקו עם חלב אמם את טעם החיים הטובים...

ואפשר להוסיף גם פרחים ליולדתותמיד כדאי להוסיף גם זר פרחים.

כי במבחן השורה התחתונה: בעוד כמה חודשים הרי תשכחו כבר מי הביא במתנה "אוניברסיטה" ומי בחר בשמיכת-פעלולים, אבל את מי שדאגו למלא לנו את המקרר, ברגע הראשון שבו חזרנו הביתה מבית מבית החולים, לא נשכח בחיים.

 

ניר קיפניס, עיתונאי ("מעריב", "בלייזר") ושותף באתר "סנהדרינק" משדר ברדיו תל-אביב, מלווה את ענף הקולינאריה וחיי הלילה כבר קרוב ל-25 שנים ומשתדל ליהנות מכל רגע.

 ***

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. מאסטר שי
    חגים

    תם עידן הוואזה והבונבוניירה: אם יש לכם בני משפחה או חברים שאוהבים אוכל, כלי מטבח מעוצבים או אפילו את הניקיונות לפסח, אתם מוזמנים להפתיע אותם בשי מקורי שבניגוד לרוב המתנות, הערך המוסף שלו לא יהיה פתק ההחלפה...

    קרא עוד
  2. ארוחת שישי בארגז דליקטסן
    תורת האירוח

    זכרונות ילדות עולים וצפים בארוחות שישי, מזכירים ריחות וטעמים שאינם עוד. כמה נעים שאפשר לרכוש קצת זכרונות בקופסאות, לקחת הביתה, לפרוק לצלחות דקיקות ולטעום כף אחרי כף של ארוחות שישי שהיו בילדותנו.

    קרא עוד
  3. ספא, השיטה הביתית
    דליקטסן לייף סטייל

    עם כל הכבוד לפרחים ושוקולד וארוחות רומנטיות, מותר גם לגוון מדי פעם. פינוקי ספא הם בהחלט אפשרות, והכי מפנקים הם אלה שיגיעו אליכם הביתה עם שליח. מי שרוצה, יכול גם לעבור בדליקטסן ולאסוף 

    קרא עוד