ספא, השיטה הביתית

עם כל הכבוד לפרחים ושוקולד וארוחות רומנטיות, מותר גם לגוון מדי פעם. פינוקי ספא הם בהחלט אפשרות, והכי מפנקים הם אלה שיגיעו אליכם הביתה עם שליח. מי שרוצה, יכול גם לעבור בדליקטסן ולאסוף 

עם כל הכבוד לפרחים ושוקולד וארוחות רומנטיות, מותר גם לגוון מדי פעם. פינוקי ספא הם בהחלט אפשרות, והכי מפנקים הם אלה שיגיעו אליכם הביתה עם שליח. מי שרוצה, יכול גם לעבור בדליקטסן ולאסוף 

ראש גשם. כשעברנו לביתנו הנוכחי לפני קרוב ל-10 שנים, כשעוד היה ממש חדש, זו היתה הפנטזיה שלנו - ראש גשם.

מישהו הכניס לנו לראש שאם יותקן במקלחת הצנומה שלנו ראש מקלחת מהסוג הזה, שכולו רוחב וזרזיפים, נמצא את עצמנו בין רגע מוקפים בצמחיה טרופית וקולות ציפורים אקזוטיות - כל מה שצריך זה לפתוח את ברז המים הפושרים. מיותר לציין שזה לא קרה בדיוק כך.

ומצד שני, הכמיהה לשעת התרגעות עצומת עיניים ואפופת אדים נשארה ללא שינוי. אחרי אינספור סצינות אמבט בסרטים הוליוודים, אני משוכנעת לחלוטין ששעת טבילה מוקצפת היא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מסדר היום הסטנדרטי.

מגבת טובה היא אביזר הכרחיאחרי אינספור סצינות אמבט בסרטים הוליוודים, אני משוכנעת לחלוטין ששעת טבילה מוקצפת היא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מסדר היום הסטנדרטי. צילום: טל סיון-צפורין

אי לכך ובהתאם לזאת, אני מקפידה לאסוף אביזרים רלוונטיים - סבונים טבעיים בעבודת יד בגוונים שמתאימים לאור סקנדינבי, מלחי אמבט עדיני ניחוח וגם כמה נרות מבשמי אווירה, שבערתם תפריד ביני לבין הג'ונגל שמעבר לדלת.

אביזרי ספא מהדליקטסןניסיתם פעם להעניק תיק מלא מוצרי ספא במתנה? צילום: טל סיון-צפורין

סבונים מבושמים בעבודת ידסבונים בעבודת יד, עשויים מחומרים טבעיים ואיכותיים ובעלי ריחות מרעננים. צילום: טל סיון-צפורין

מטבילה את עצמי, לשעה לפחות, בסופו של עוד יום מרוץ. מרככת את העייפות, מבשמת את הסטרס שאוהב להתיישב בין השכמות, מקציפה את הדאגות עד שהן מתאדות להן בענן לבנדר בהיר.

ענפי לבנדר, היישר מדרום צרפתמקציפה את הדאגות עד שהן מתאדות להן בענן לבנדר בהיר. צילום: טל סיון-צפורין

מלחי אמבט וסבונים עבודת יד. ציוד חובה לספאסבונים טבעיים בעבודת יד ומלחי אמבט עדיני ניחוח. צילום: טל סיון-צפורין

מנגנת לי ברקע את האיטיות של סופיאן סטיבנס, בשביל להוביל את היום ברוגע (ובמלנכוליות קלה ונעימה) עד לתחנתו האחרונה, עטוף בחלוק מגבת רך. זה הרגע בו אני לא רוצה יותר שום דבר. יש לי כבר הכל. כמעט.

חלוק אמבט מבד מגבתעטופה בחלוק מגבת רך. זה הרגע בו אני לא רוצה יותר שום דבר. יש לי כבר הכל. כמעט. צילום: טל סיון-צפורין

נר מבושם מהדליקטסןכמה נרות מבשמי אווירה, שבערתם תפריד ביני לבין הג'ונגל שמעבר לדלת. צילום: טל סיון-צפורין

נר מבושם וסבון אמבט מהדליקטסןמטבילה את עצמי, לשעה לפחות, בסופו של עוד יום מרוץ. מרככת את העייפות, מבשמת את הסטרס. צילום: טל סיון-צפורין

מבושמת קלות (כוס יין היא חלק בלתי נפרד מהסט ההוליוודי של סצינת האמבט), אמצא את דרכי לפינה הכי רכה בבית. אני, סרט בנות וקערת גלידה ברוטב קרמל. מחובקות.

רוטב קרמל וצלוחיות גלידה, לאחרי הספא

גלידת וניל ורוטב קרמל מהדליקטסןאני, סרט בנות וקערת גלידה ברוטב קרמל. מחובקות. צילום: טל סיון-צפורין

טל סיון-צפורין היא צלמת, סטייליסטית ומעצבת גרפית, ובעלת הבלוג Chocolate / Salt

***