בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

חלום של פיקניק

חלום של פיקניק

לפעמים החיים הם פיקניק, זה הכל עניין של בחירה. החלטתם לפרוש מפה משובצת? סלי הפיקניק של הדליקטסן ארוזים בכל מה שכיף לנשנש, לאכול או לשתות. רק תבחרו את האיפה ואת האיך, והם ידאגו למלא עבורכם את הסל בכל טוב.

0


בימים של שגרה? חלום שלי לפרוש מפה משובצת, להניח עליה סל גדוש במבחר גדול ועשיר של מעדנים משובבי נפש, להשאיר מאחור פגישות (גם בזום, כן), מחויבויות, סידורים, הסעות, קיצוץ, בחישה, ערבוב, גלגול, עניינים קטנים וכוונות גדולות, לרגע וחצי או לשעתיים, ופשוט –

לנוח.

אז בדקתי בשבילכם את האופציה להגשים משאת לב, ויצאתי לחגוג חופש מאולתר עם חברים ועם סל פיקניק מושלם של הדליקטסן.

בחרנו פינה בטבע, השמש והעננים שיחקו במחבואים, ורוח קלה שהרעידה ברכות קצוות שיער פזורות סיפרה בלחש שהיא כאן כדי להישאר, וכל מה שהותרתי מאחור באותו יום של תחילת שבוע, חדל מלהתקיים.

פרשנו מפה משובצת, עליה הונח סל גדוש במזון לרעבים בגוף ובנפש, ופצחנו בשעתיים וחצי של הנאה מזוקקת.


2


היו שם בסל חמאת אסקרגו וגבינות ששמן מסתיים במבטא צרפתי קל, באגטים שהתחלקו בינינו אקספוננציאלית, כי היו כל כך טעימים. נישנשנו זיתים, טבלנו ירקות, הטבנו ליבנו בקמפארי סודה צונן…

ו-וודאי, היה גם קינוח.

כזה היה הפיקניק שלנו.


3


איך אתם חולמים את הפיקניק שלכם?

כזה רומנטי עם הבנזוג, כי מזמן לא שקשקתם כוסות יחד, בלי הנוכחות הממרמרת של מסך מגע וקבוצת הווצאפ של העבודה,

או עם סל מושלם וחברה טובה במרפסת, כי תודו, התגעגענו! למרפסת ולביחד, ולכל אחד לחוד, ואולי בארוחת בוקר בפארק עם סל פיקניק על מפה משובצת, עם המון פירות טריים, ירקות חתוכים ונשנושים, כי זו הארוחה הכי חשובה ביום! ובואו נודה, זה הכי סנטראל-פארק שיש לנו בלבנט.

איזה שלא תבחרו, הכל ארוז בסל דליקטסן ומוכן ליציאה לדרך. תבואו רעבים.


8

8

7

 

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. ברביקיו אמריקאי משוגע
    תורת האירוח

    מה זה משוגע? ממש כמו התקופה הזו שאנחנו נמצאים בה. ארוחת יום העצמאות מא' ועד ת', במחבת או במרפסת או על גג (אם התמזל מזלכם ויש לכם אחד כזה). לא האירוע האוטומטי שאנחנו רגילים אליו, אבל עדיין, לא מפספסים הזדמנות לעשות על האש בתקופה הכי יפה של השנה. מבחינת מזג אוויר, כן?

    קרא עוד