ערב גבינות ויין בקליק אחד

להנות מגבינות טובות זו לא חכמה, אבל אם אתם מתכננים ערב גבינות ויין כדאי שממש תבינו מה אתם עושים. או שפשוט תיכנסו לאתר הדליקטסן ותזמינו הכל בקליק. אנחנו כבר בחרנו והתאמנו עבורכם את הלחמים לגבינות, לפירות וליין. לכם נשאר רק להחליט אם להזמין משלוח או לבוא לקחת

לפני אי אלו שנים, לא נסגיר כמה בדיוק, נסענו, בן זוגי ואני לטיול זוגי בערבות צרפת (היות ולצרפת אין באמת ערבות, המקרה המסוים בו יסופר ארע דווקא בחבל בוז׳ולה). טרום עידן הדירות השוות להשכרה בקצות האצבעות והמומחיות שפיתחתי במציאת השוות שבהן (כן, אני לגמרי גאה בכח העל הזה), היינו משוטטים ברכב הכי קטן שיכולנו לשכור, בין כפרים ושדות, ומחפשים מקום נוח ללון בו.

 

באותו ערב, מצאנו מלון בשעה שכבר אינה מאפשרת להרחיק הרבה בחיפושים אחר מקום לאכול בו ארוחת ערב, כי כבר בשעה שמונה וחצי יש מלצרים שמחמיצים פנים לאורח הרעב והתמים שלא הביט מספיק בשעונו. וכך התגלגלנו לאולם ההסעדה של המלון בו לנו.

 

מגבלות התקציב השאירו אותנו עם ברירת התפריט הזולה מבין אלו שהוצעו ולכן בשלב הרלוונטי בארוחה, זה שאחרי המנה העיקרית ורגע לפני הקינוח, יכולנו רק להביט בעיניים כלות בעגלה עמוסת הגבינות שטיילה בין השולחנות, בעוד הסועדים עמוקי הכיס יותר מאיתנו מצביעים על המועדפות עליהם. בסופו של דבר נחתו על שולחננו שתי קעריות של גבינה רכה, מפודרת בסוכר. אולי הזמנו בכלל ארוחת ילדים.

 

מאז יש לי חולשה לתצוגות מרשימות של גבינות. ייתכן שמדובר בעצם בפוסט טראומה.

ערב גבינות ויין בקליק אחד

בין אם מדובר במנת פתיחה לארוחה עשירה יותר, או אם זהו לב האירוע שלכם, אין כמו פלטת גבינות מאוזנת היטב ומחוזקת ביין הולם, בלחם ובקרקרים הנכונים ובמיני מתיקה פירותיים שישברו מעט את המליחות והנגיסות השמנמנות.  

קרקרים של הבייקרי. מצויינים עם גבינות

על השילוב בין תאנים ופירות בכלל לבין גבינות אחראים הצרפתים

״לא פשוט״, יאמר אולי מי שמביט מסונוור אל מקררי הגבינות או מדפי היין ואין לו מושג מה לבחור (כלומר אני). אבל אין כמו הדליקטסן כדי לפשט עניינים ולהפוך את החיים לקלים ואלגנטיים.  

קונפי של אגסים - תוספת נהדרת למגש הגבינות

קליק אחד ואתם מסודרים עם מבחר גבינות נאות, וכל מה שמסביב. האורחים שלנו זכו לטעום גבינת רזרב הנוקד, טלג׳יו איטלקיה, גבינת כבשים מיושנת ובושה נפלאה, עם קרקרים ולחם אגוזים מצויין של הבייקרי, מבחר פירות העונה וגם קונפי אגסים ואגוזי פולק (שתסלחו לי על דעתי המשוחדת קלות, אבל אין נשנוש דרינקים יותר מושלם מהם). וכל זה עם זוג בקבוקי יין תואמים, ריוחה לבן לופז דה הארו וריזלינג דר לוסן.

 

אגוזי פולק של הדליקטסן - אין נשנוש דרינקים מושלם מהם

 

ריוחה לבן לופז דה הארו וריזלינג דר לוסן

 

פלטת הגבינות של הדליקטסן, עם התוספות 

כמובן שנאלצתי לנסות את הדיל הזה וברור שיצאתי מארחת מושלמת. אין ספק - גם לדעת מה ואיפה להזמין זה לגמרי כח על.

 

פלטת הגבינות של הדליקטסן ממעוף הציפור

 

טל סיון-צפורין היא צלמת וסטייליסטית ובעלת הבלוג Chocolate / Salt

 

***